Kako dalje???
Posted: June 30th, 2014, 7:42 pm
Drugari treba mi MNOGO vasa pomoc.
Problem: Drum fills
Aktivno se bavim sviranjem bubnja poslednjih 4 godine, sto nazalost ne obuhvata redovno vezbanje kuci ali obuhvata redovne svirke. Dosao sam do tog nivoa sviranja da nemam problem sa skidanjem pesama i sviranjem istih sa bendom ali imam problem sa filovima. U toku ovih cetiri godine uspeo sam da savladam groove, stabilnost, dinamiku, shvatio sam da imam nekoliko sablona kojima se dobro sluzim i koji se lepo uklapaju u tu cover pricu.
Medjutim, jako sam slab sa filovima i sada shvatam da to predstavlja veliki problem.
Kao prvo problem je taj sto se slabo upustam u njih, a problem drugi je taj sto sam dugo radio samo akustik svirke, na kojima sam svirao kick hat snare, u poslednje vreme cajon. Taj pristup je sa jedne strane bio dobar (groove) ali kada trebam da krenem u neki malo zahtevniji stiking ruke kao da se zavezu-zapetljaju.
Znam da cete mi reci vezbaj rudimente i to ti je pola posla, druga polovina je tvoja masta....
Voleo bih da mi neko preporuci adekvatnu knjigu ili video skolu sa kojom bih mogao da krenem, naucim, razumem i primenim razlicite paterne...
Spreman sam da sebi zadam cilj i da u roku od godinu dana uspem da savladam sto vise stvari koje bi se u toku tih godinu dana pretopile u sablone koje bih koristio i uvek "nosio sa sobom". Neke stvari koje "rade" u razlicitim muzickim situacijama i koje, predpostavljam, svi vi imate i najcesce koristite. Posao bih od nule ako je to potrebno (a cini mi se da jeste)
Vrlo mi se dopao pristup Stephen Taylor-a, po meni vrlo praktican ucitelj koji ne pretrpava sa raznim teorijskim stvarima vec objasnjava prakticne stvari.
Ako je neko imao ovakvih problema (a verujem jesu mnogi) zamolio bih neki praktican savet, knjigu, video lekciju i naravno licnu pricu o tome kako ste uspeli da napravite taj (po meni veliki) korak naprad.
Verujem da je problem tehnicke prirode ali i ideje. Naravno da mi nisu problem singlovi, dablovi, triole.., sve je to na pristojnom nivou ali kako ih uklopiti, iskoristiti, kako ukomponovati sa razlicitim izvorima zvuka (dobos, tomovi, bas, cinele).
Definitivno bi mi dobro dosla neka klinika a svakako i profesor...vreme...
Stephen Taylor
Problem: Drum fills
Aktivno se bavim sviranjem bubnja poslednjih 4 godine, sto nazalost ne obuhvata redovno vezbanje kuci ali obuhvata redovne svirke. Dosao sam do tog nivoa sviranja da nemam problem sa skidanjem pesama i sviranjem istih sa bendom ali imam problem sa filovima. U toku ovih cetiri godine uspeo sam da savladam groove, stabilnost, dinamiku, shvatio sam da imam nekoliko sablona kojima se dobro sluzim i koji se lepo uklapaju u tu cover pricu.
Medjutim, jako sam slab sa filovima i sada shvatam da to predstavlja veliki problem.
Kao prvo problem je taj sto se slabo upustam u njih, a problem drugi je taj sto sam dugo radio samo akustik svirke, na kojima sam svirao kick hat snare, u poslednje vreme cajon. Taj pristup je sa jedne strane bio dobar (groove) ali kada trebam da krenem u neki malo zahtevniji stiking ruke kao da se zavezu-zapetljaju.
Znam da cete mi reci vezbaj rudimente i to ti je pola posla, druga polovina je tvoja masta....
Voleo bih da mi neko preporuci adekvatnu knjigu ili video skolu sa kojom bih mogao da krenem, naucim, razumem i primenim razlicite paterne...
Spreman sam da sebi zadam cilj i da u roku od godinu dana uspem da savladam sto vise stvari koje bi se u toku tih godinu dana pretopile u sablone koje bih koristio i uvek "nosio sa sobom". Neke stvari koje "rade" u razlicitim muzickim situacijama i koje, predpostavljam, svi vi imate i najcesce koristite. Posao bih od nule ako je to potrebno (a cini mi se da jeste)
Vrlo mi se dopao pristup Stephen Taylor-a, po meni vrlo praktican ucitelj koji ne pretrpava sa raznim teorijskim stvarima vec objasnjava prakticne stvari.
Ako je neko imao ovakvih problema (a verujem jesu mnogi) zamolio bih neki praktican savet, knjigu, video lekciju i naravno licnu pricu o tome kako ste uspeli da napravite taj (po meni veliki) korak naprad.
Verujem da je problem tehnicke prirode ali i ideje. Naravno da mi nisu problem singlovi, dablovi, triole.., sve je to na pristojnom nivou ali kako ih uklopiti, iskoristiti, kako ukomponovati sa razlicitim izvorima zvuka (dobos, tomovi, bas, cinele).
Definitivno bi mi dobro dosla neka klinika a svakako i profesor...vreme...
Stephen Taylor