Automobilizam i sve sto ide uz to
Moderator: Supermoderatori
- Matija
- Virtuoz!
- Posts: 2292
- Joined: February 27th, 2008, 5:06 pm
- Moj Bubanj: Mapex Drums, Anatolian Cymbals
- Moji bendovi: Consecration, Feud
- Inspiracija: Vinnie Colaiuta, Terry Bozzio
- Location: Beograd, Vračar
- Contact:
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
pa da to je to... sto kaze kolega migric, kao kiosk da vozis.
Code: Select all
http://matijaconnoisseur.blogspot.com/
- lesendric
- Virtuoz!
- Posts: 1094
- Joined: August 28th, 2009, 1:48 pm
- Moj Bubanj: Ludwig Vistalite, Slingerland, Sabian (AAX,HHX)
- Moji bendovi: Kako ? , Greska u Sistemu...
- Inspiracija: Tre Cool, Smith, Bryar,Bonham, Greb, Harrison, Howard, Rich
- Location: Rim,Italija
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
@milos
mislim da su opet englezi pobedili
Defender=Keva off-road-a
mislim da su opet englezi pobedili
Defender=Keva off-road-a
Play on Life
- KIBEL BUBNJAR
- Bubnjar!
- Posts: 831
- Joined: September 24th, 2008, 10:05 pm
- Moj Bubanj: GRETSCH Blackhawk, SABIAN B8
- Moji bendovi: Kratki spoj
- Inspiracija: Joey Jordison, Ian Paice, David Silivera
- Location: Osijek
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
istina... defender je mrcina koriste ih i hitne sluzbe.
I see dead people :'(
- Woody
- Virtuoz!
- Posts: 1412
- Joined: October 14th, 2010, 1:07 pm
- Moj Bubanj: Mapex, Pearl, Ludwig, Paiste, Anatolian, Roland
- Moji bendovi: Dancing Waves, freelance
- Inspiracija: Bonham, McBrain, Kache, Bordin, Collins, Copeland, Garo...
- Location: Beograd, highseas
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Kad smo već zapostavili temu, da se apdejtujete kuda ide automobilizam
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wHO6sC7Lhs#!
Neće da ubaci video
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wHO6sC7Lhs#!
Neće da ubaci video
The Sea, The Sea
- Shix_
- Bubnjar!
- Posts: 828
- Joined: April 15th, 2011, 10:15 pm
- Moj Bubanj: Yamaha stage custom, Gibraltar, Sabian (HHX,Vault)
- Moji bendovi: Rikverc Svetlosti, Drob, Milan Petkovic trio
- Inspiracija: Jeff Tain Watts,Dave Weckl,Jojo Mayer,Jack DeJohnette
- Location: Aleksinac
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LO0PgyPWE3o[/youtube]
Naravno,ovo sledece se ne racuna u normalne automobile.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tZEl8d-RE4M&NR=1[/youtube]
Da najbrzi je i dalje.nego... jel taj bugati jos uvijek drzi titulu najbrzeg na svijetu?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LO0PgyPWE3o[/youtube]
Naravno,ovo sledece se ne racuna u normalne automobile.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tZEl8d-RE4M&NR=1[/youtube]
- lesendric
- Virtuoz!
- Posts: 1094
- Joined: August 28th, 2009, 1:48 pm
- Moj Bubanj: Ludwig Vistalite, Slingerland, Sabian (AAX,HHX)
- Moji bendovi: Kako ? , Greska u Sistemu...
- Inspiracija: Tre Cool, Smith, Bryar,Bonham, Greb, Harrison, Howard, Rich
- Location: Rim,Italija
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
vejron je po mom misljenju cisto bacanje para napravljeno za napaljene matorce...
za 1 vejrona mozes da kupis najmanje 4 vrhunska automobila... pre bi se obezbedio u svim kategorijama za milionce nego samo u supersportskoj (RS5,A7s,Range Sport HSE,Aston Virage i Maserati gt ili gc supersport-beli ili trula visnja sa crnim felnama )
btw, danas sam video najnadrkaniju kolonu ovde u rimu... Ferdza 458 italija-zuti u pratnji PANDURSKIH Audi S5ica (crne mat sa blinkerima ispod maske) i dve nove bendze M5 black on black varijante... zaledio sam se
za 1 vejrona mozes da kupis najmanje 4 vrhunska automobila... pre bi se obezbedio u svim kategorijama za milionce nego samo u supersportskoj (RS5,A7s,Range Sport HSE,Aston Virage i Maserati gt ili gc supersport-beli ili trula visnja sa crnim felnama )
btw, danas sam video najnadrkaniju kolonu ovde u rimu... Ferdza 458 italija-zuti u pratnji PANDURSKIH Audi S5ica (crne mat sa blinkerima ispod maske) i dve nove bendze M5 black on black varijante... zaledio sam se
Play on Life
- CEDAPNM
- Redovno vežba
- Posts: 553
- Joined: January 1st, 2010, 7:59 pm
- Location: Svilajnac
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Kako bih ga posedovao, nije svestan toga
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
We'll show no mercy, we'll kill them all!!!!
- ProFTW
- Virtuoz!
- Posts: 2385
- Joined: November 20th, 2007, 6:30 pm
- Moj Bubanj: Gretch Catalina Maple, Istanbul Mehmet Samatya
- Moji bendovi: Magic Audio Box
- Inspiracija: Marco Minnemann, Derrick McKenzie, Mark Guiliana
- Shix_
- Bubnjar!
- Posts: 828
- Joined: April 15th, 2011, 10:15 pm
- Moj Bubanj: Yamaha stage custom, Gibraltar, Sabian (HHX,Vault)
- Moji bendovi: Rikverc Svetlosti, Drob, Milan Petkovic trio
- Inspiracija: Jeff Tain Watts,Dave Weckl,Jojo Mayer,Jack DeJohnette
- Location: Aleksinac
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Prevazisavsi status sredstva kojim se brzo i bezbedno stize od racke A do tacke B, automobil je postao izraz zivotnog opredeljenja pojedinca koji birajuci model za sebe razmislja o tome sta zeli da saopsti okolini: da li ima novca, je li sklon avanturama, voli li izazove i da li vara zenu; medjutim posto je ljubav prema vozilu sasvim iracionalna kategorija, izbor cetvorotockasa, osim drustvenog statusa i temperamenta, otkriva i mane vozaca, pa se stanovnik parkinga moze smatrati veoma preciznom i pouzdanom psihijatrijskom dijagnozom, sto postavlja svoje vrsnu tipologiju licnosti u tabeli.
MERCEDES - Ziceras
------------------
Direktor drustvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemacke i ostale, a nemacki na mecku i ostale. Pravda se trajnoscu mercedesa. Ponasa se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu zivotinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak i ne razume vozace koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicosima.
Podvrsta: vozaci mercedesa SLK i mercedesa meklarena SLR: to su pokrsteni vozaci BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.
BMW - Ludak
------------------
Dovoljno nenormalan da kilometar voznje zarad kurcenja plati evro i po, u svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vristanje masine pri spustanju njegove noge na gas-pedalu svedoci da voli bucan i brz seks, najcesce sa sekretaricom, posto je uglavnom direktor predstavnistva ili drugi strani placenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportski auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obzira na cenu. Cilj opravdava sredstva. Nije vazno ucestvovati, samo pobediti. Na odrediste stize pre nego sto je krenuo. Ili nikad.
OPEL - Stipsa
------------------
Lekar, zanatlija ili samostalni komercijalni referent koji hoce da vozi nemacki auto, ali po ceni korejskog. Mehanicar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da "tu pasuje semering od keca, crevo za vazduh moze iz ves-masine, a umesto bosh pumpe ide motor iz frizidera", i za tu egzibiciju spreman je da majstora casti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola case kisele. Auto je uvek relativno cist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kuci peske sa volanom u ruci sutirajuci tocak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje opel, u kog se vremenom ugradjuju delovi iz prethodnog. Sumnjiva podvrsta: vozac opela tigre. Ne zna se sta zapravo zeli: porsea ili ficu.
CITROEN - Mornar
------------------
Zivi za ljuljuskanje na zelenim talasima LHM ulja. Plovi putevima bez kontakta sa asfaltom, upravo kao govece iz vica koje nimalo ne brine kravlje ludilo zbog toga sto je helikopter. Po zanimanju marketinski strucnjak, kreativni direktor, ili najcesce slobodni strelac. Lose se oblaci, ne drzi obecanja zbog rasejanosti. Voli komfor. Ne stedi novac, uziva u nepredvidjenim izdacima, sto njegovu porodicu cini konstantno nezadovoljnom. Postuje vozaca pezoa 309 i 405 jer imaju isti motor kao i on. Kad ga ugleda, mehanicar se baca na telefon, zove zenu i pita je gde ce na letovanje. Za njega to nije mornar nego saran, koji je automobilom kupio i hiljade nepotrebnih cevcica. Obozava da se parkira na visoke bankine, da bi se pravio vazan sto njegov auto ima cetiri visine. Podvrsta su vozaci sitroena XM, ciji je drumski libido kao kod bemveovaca i meckara, pa na kub.
AUDI - Kocka
------------------
Covek sa kockastim mislima, sto najcesce kao posledicu ima kockastu glavu: jaku vilicu, tvrdu frizuru pod pravim uglom, koju ni kabriolet ne bi razbarusio. Takodje, rec je o ljudima sa kockastim telom. I oni koji ga nemaju nose konfekcijska odela u kojima izgledaju kockasto. I kravatu, vrlo cesto. To je pravnik, politicar ili sef. Kupuje auto po pravilu sluzbe da bude dovoljno velik, dovoljno jak, dovoljno skup, pod garancijom, isti kao komsijin. Ne lupa glavu oko cene delova i odrzavanja, jer popravku uvek placa onaj koji ga je udario, sto je vrlo lako jer parkira nasred ulice. Podvrsta je vozac audija TT, sin gorenavedenog.
FIAT - Kockar
------------------
Sva je prilika da je punta dobio na nagradnoj igri. Nije mu toliko bitno kakav je automobil, koliko da dobije vise nego sto je ulozio. Punto, stilo, brava i bravo mogu da budu bingo, ali i ne moraju, sto se vidi po ovlascenim servisima ciji vlasnici ne znaju sta ce sa parama. Za vozaca fijata nije toliko bitno stici od tacke A do tacke B, koliko da to bude rizicno. Zapravo, vozac fijata se cesto neobjasnjivo pojavi u tacki C, i uopste nije uznemiren zbog toga. Mehanicari ga vole zato sto mu stalno crkava on board kompjuter jer ga udara kao poker aparat, sistemom manja-veca. Podvrsta je vozac una i pande. Hrani se konzervama i parkira izmedju dva kontejnera.
ALFA ROMEO - Kicos
------------------
Nema uspeha kod zena jer svu raspolozivu paznju posvecuje svom lepom, neznom i zahtevnom automobilu. Tu su kozmetika, tepanje, vecernji izlasci, cvece i vecna vernost. Zauzvrat, on sa osmehom vozi trista. Odmah po ustajanju baca pogled na parking, pa ima produzene jutarnje erekcije. Najcesce vlasnik kafane, voli tenis i mali fudbal. Ima uspeha u kladionici (za razliku od vozaca fijata), pa mu nije zao da krilo plati dvesta evra, ali momentalno pozeleni pretvarajuci se u ubilacki gnevnog Halka kad vidi pocinioca saobracajnog nedela. Ubice za polomljeni migavac, bez razmisljanja. Podvrste nema, a ni leka.
VOLKSWAGEN - Penzos
-------------------
"Prethodni vlasnik presao je petsto hiljada, ja sam obrnuo cajger, a i moj unuk ce, jer ce ga dobiti cim polozi vozacki ispit. Nista ne mora da dira, sve je ko iz fabrike", tvrdi ponosni vlasnik folksvagena. Medjutim, kad hvali performanse svog vozila, postavlja se pitanje zbog cega nije kupio traktor. Tvrda suspenzija preventivno deluje na kamenje u bubregu i zuci, pa je vlasnik najcesce u iznenadjujuce dobroj kondiciji. Poput svog automobila, najcesce dozivljava duboku starost. Vec u srednjim godinama potpisuje peticiju da se pocinioci saobracajnih prekrsaja streljaju bez sudjenja, jer je poenta: nikad ne uloziti nijedan dinar u automobil. Podvrsta: vozac bube. Pesnik koji se snalazi u domenu iracionalnog posto ne postoji nijedan razuman razlog za voznju ovog malog i izrazito bucnog oldtajmera.
TOYOTA, MAZDA - Hibrid
----------------------
Malo bi sportski, malo da ne trosi, malo veliki porodicni auto. Malo je reci malo podvojena licnost. Ali to se odmah vidi po karoseriji: nazad kockasta kao volvo, napred folira da je ferari, ne preze cak ni od elektricnog zatvaranja farova. Vozac je sluzbenik policije, nizi debeovac, nizi kosarkas, psiholog pred razvodom i slicno. Prepodne jede burek ili mesni narezak, uvece skampe ili lososa. Obozava porodicnu harmoniju i decu, ali je za ljubavnicu spreman da umre. Voli pozoriste, ali ne propusta nijedan Cecin koncert. Racionalno procenjuje kvalitet vozila, ali je dovoljno lud i sklon eksperimentu da kupi automobil sa vankelovim motorom, koji je japanska otkupljena ekskluziva. Izbegava brzu voznju, ali nikad ne kasni. Moguca zamka: cetvorotockas vlasniku tiho prenosi nacela samurajskog kodeksa ponasanja busido, pa se moze desiti da u slucaju prekrsaja izvrsi tradicionalno samoubistvo.
PEUGEOT - Baja
------------------
Ili jesi, ili nisi lav. U pezou jesi: nacrtano je na hladnjaku. Kao i na volanu, da bi se vozac s vremena na vreme prisetio kakav je baja do jaja. Samoljublja nikad previse. Zato je potreban besni dizajn, jak motor, elektronska kontrola stabilnosti za manijakalno uletanje u krivine, i skockani enterijer u kom ni itison nije bez veze. I svuda ti mali ljuti lavovi, sto super utice na samopouzdanje, i vrsi latentan pritisak na gas papucicu. Naravno cipelom od minimum trista evra, jer vlasnik pezoa nije dovoljno bogat da kupuje jeftine stvari. Mehanicari ga vole, kako zbog toga, tako i zbog cinjenice da u pezou ne pasuje nista bez lavica. Sve original, sve novo. Voli brzinu, ali i izazove, jer svaki novi model ima neku novotariju poput 2tronic menjaca, kliznih vrata, ili bolesno kurcevite providne haube. Ovaj auto je nepodoban za seks, pa vlasnik uglavnom ima gajbu sa ogledalom na plafonu spavace sobe.
DZIPOVI - Kauboj
------------------
Pahero (pajero) u prevodu znaci paor, sto svakako ima dodirnih tacaka sa kaubojima (kravarima). Ipak ovde nije rec o tome: "Sleperi, avioni, kamioni, ko prezivi pricace" je filozofija koja karakterise ovog najarcanog momka. Osim ako je riba, sto se sve cesce moze videti, jer muzevi lepotica imaju jednostavnu logiku: ako vec ne mogu da sacuvaju auto, da spasu bar ono sto se spasiti moze, to jest zenu. Zato je ograde u dve tone celika. U oba slucaja ne valja voziti ispred, niti iza dzipa, jer je sklon nepredvidivim manevrima, kao sto je polukruzno okretanje preko duple pune na autoputu, ili parkiranje na raskrsnici. Bezbedna udaljenost od deset metara u ovom je slucaju dva kilometra. U stvari, kada normalan covek ugleda vozaca u dzipu, najbolje je da mirno, bez panike, ode kuci. Podvrsta je vozac puha, koga nikad, ni pod kojim okolnostima, ni u sali, ne treba pitati za koga radi.
Koji si ti?
Autor: Igor Karanov
MERCEDES - Ziceras
------------------
Direktor drustvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemacke i ostale, a nemacki na mecku i ostale. Pravda se trajnoscu mercedesa. Ponasa se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu zivotinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak i ne razume vozace koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicosima.
Podvrsta: vozaci mercedesa SLK i mercedesa meklarena SLR: to su pokrsteni vozaci BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.
BMW - Ludak
------------------
Dovoljno nenormalan da kilometar voznje zarad kurcenja plati evro i po, u svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vristanje masine pri spustanju njegove noge na gas-pedalu svedoci da voli bucan i brz seks, najcesce sa sekretaricom, posto je uglavnom direktor predstavnistva ili drugi strani placenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportski auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obzira na cenu. Cilj opravdava sredstva. Nije vazno ucestvovati, samo pobediti. Na odrediste stize pre nego sto je krenuo. Ili nikad.
OPEL - Stipsa
------------------
Lekar, zanatlija ili samostalni komercijalni referent koji hoce da vozi nemacki auto, ali po ceni korejskog. Mehanicar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da "tu pasuje semering od keca, crevo za vazduh moze iz ves-masine, a umesto bosh pumpe ide motor iz frizidera", i za tu egzibiciju spreman je da majstora casti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola case kisele. Auto je uvek relativno cist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kuci peske sa volanom u ruci sutirajuci tocak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje opel, u kog se vremenom ugradjuju delovi iz prethodnog. Sumnjiva podvrsta: vozac opela tigre. Ne zna se sta zapravo zeli: porsea ili ficu.
CITROEN - Mornar
------------------
Zivi za ljuljuskanje na zelenim talasima LHM ulja. Plovi putevima bez kontakta sa asfaltom, upravo kao govece iz vica koje nimalo ne brine kravlje ludilo zbog toga sto je helikopter. Po zanimanju marketinski strucnjak, kreativni direktor, ili najcesce slobodni strelac. Lose se oblaci, ne drzi obecanja zbog rasejanosti. Voli komfor. Ne stedi novac, uziva u nepredvidjenim izdacima, sto njegovu porodicu cini konstantno nezadovoljnom. Postuje vozaca pezoa 309 i 405 jer imaju isti motor kao i on. Kad ga ugleda, mehanicar se baca na telefon, zove zenu i pita je gde ce na letovanje. Za njega to nije mornar nego saran, koji je automobilom kupio i hiljade nepotrebnih cevcica. Obozava da se parkira na visoke bankine, da bi se pravio vazan sto njegov auto ima cetiri visine. Podvrsta su vozaci sitroena XM, ciji je drumski libido kao kod bemveovaca i meckara, pa na kub.
AUDI - Kocka
------------------
Covek sa kockastim mislima, sto najcesce kao posledicu ima kockastu glavu: jaku vilicu, tvrdu frizuru pod pravim uglom, koju ni kabriolet ne bi razbarusio. Takodje, rec je o ljudima sa kockastim telom. I oni koji ga nemaju nose konfekcijska odela u kojima izgledaju kockasto. I kravatu, vrlo cesto. To je pravnik, politicar ili sef. Kupuje auto po pravilu sluzbe da bude dovoljno velik, dovoljno jak, dovoljno skup, pod garancijom, isti kao komsijin. Ne lupa glavu oko cene delova i odrzavanja, jer popravku uvek placa onaj koji ga je udario, sto je vrlo lako jer parkira nasred ulice. Podvrsta je vozac audija TT, sin gorenavedenog.
FIAT - Kockar
------------------
Sva je prilika da je punta dobio na nagradnoj igri. Nije mu toliko bitno kakav je automobil, koliko da dobije vise nego sto je ulozio. Punto, stilo, brava i bravo mogu da budu bingo, ali i ne moraju, sto se vidi po ovlascenim servisima ciji vlasnici ne znaju sta ce sa parama. Za vozaca fijata nije toliko bitno stici od tacke A do tacke B, koliko da to bude rizicno. Zapravo, vozac fijata se cesto neobjasnjivo pojavi u tacki C, i uopste nije uznemiren zbog toga. Mehanicari ga vole zato sto mu stalno crkava on board kompjuter jer ga udara kao poker aparat, sistemom manja-veca. Podvrsta je vozac una i pande. Hrani se konzervama i parkira izmedju dva kontejnera.
ALFA ROMEO - Kicos
------------------
Nema uspeha kod zena jer svu raspolozivu paznju posvecuje svom lepom, neznom i zahtevnom automobilu. Tu su kozmetika, tepanje, vecernji izlasci, cvece i vecna vernost. Zauzvrat, on sa osmehom vozi trista. Odmah po ustajanju baca pogled na parking, pa ima produzene jutarnje erekcije. Najcesce vlasnik kafane, voli tenis i mali fudbal. Ima uspeha u kladionici (za razliku od vozaca fijata), pa mu nije zao da krilo plati dvesta evra, ali momentalno pozeleni pretvarajuci se u ubilacki gnevnog Halka kad vidi pocinioca saobracajnog nedela. Ubice za polomljeni migavac, bez razmisljanja. Podvrste nema, a ni leka.
VOLKSWAGEN - Penzos
-------------------
"Prethodni vlasnik presao je petsto hiljada, ja sam obrnuo cajger, a i moj unuk ce, jer ce ga dobiti cim polozi vozacki ispit. Nista ne mora da dira, sve je ko iz fabrike", tvrdi ponosni vlasnik folksvagena. Medjutim, kad hvali performanse svog vozila, postavlja se pitanje zbog cega nije kupio traktor. Tvrda suspenzija preventivno deluje na kamenje u bubregu i zuci, pa je vlasnik najcesce u iznenadjujuce dobroj kondiciji. Poput svog automobila, najcesce dozivljava duboku starost. Vec u srednjim godinama potpisuje peticiju da se pocinioci saobracajnih prekrsaja streljaju bez sudjenja, jer je poenta: nikad ne uloziti nijedan dinar u automobil. Podvrsta: vozac bube. Pesnik koji se snalazi u domenu iracionalnog posto ne postoji nijedan razuman razlog za voznju ovog malog i izrazito bucnog oldtajmera.
TOYOTA, MAZDA - Hibrid
----------------------
Malo bi sportski, malo da ne trosi, malo veliki porodicni auto. Malo je reci malo podvojena licnost. Ali to se odmah vidi po karoseriji: nazad kockasta kao volvo, napred folira da je ferari, ne preze cak ni od elektricnog zatvaranja farova. Vozac je sluzbenik policije, nizi debeovac, nizi kosarkas, psiholog pred razvodom i slicno. Prepodne jede burek ili mesni narezak, uvece skampe ili lososa. Obozava porodicnu harmoniju i decu, ali je za ljubavnicu spreman da umre. Voli pozoriste, ali ne propusta nijedan Cecin koncert. Racionalno procenjuje kvalitet vozila, ali je dovoljno lud i sklon eksperimentu da kupi automobil sa vankelovim motorom, koji je japanska otkupljena ekskluziva. Izbegava brzu voznju, ali nikad ne kasni. Moguca zamka: cetvorotockas vlasniku tiho prenosi nacela samurajskog kodeksa ponasanja busido, pa se moze desiti da u slucaju prekrsaja izvrsi tradicionalno samoubistvo.
PEUGEOT - Baja
------------------
Ili jesi, ili nisi lav. U pezou jesi: nacrtano je na hladnjaku. Kao i na volanu, da bi se vozac s vremena na vreme prisetio kakav je baja do jaja. Samoljublja nikad previse. Zato je potreban besni dizajn, jak motor, elektronska kontrola stabilnosti za manijakalno uletanje u krivine, i skockani enterijer u kom ni itison nije bez veze. I svuda ti mali ljuti lavovi, sto super utice na samopouzdanje, i vrsi latentan pritisak na gas papucicu. Naravno cipelom od minimum trista evra, jer vlasnik pezoa nije dovoljno bogat da kupuje jeftine stvari. Mehanicari ga vole, kako zbog toga, tako i zbog cinjenice da u pezou ne pasuje nista bez lavica. Sve original, sve novo. Voli brzinu, ali i izazove, jer svaki novi model ima neku novotariju poput 2tronic menjaca, kliznih vrata, ili bolesno kurcevite providne haube. Ovaj auto je nepodoban za seks, pa vlasnik uglavnom ima gajbu sa ogledalom na plafonu spavace sobe.
DZIPOVI - Kauboj
------------------
Pahero (pajero) u prevodu znaci paor, sto svakako ima dodirnih tacaka sa kaubojima (kravarima). Ipak ovde nije rec o tome: "Sleperi, avioni, kamioni, ko prezivi pricace" je filozofija koja karakterise ovog najarcanog momka. Osim ako je riba, sto se sve cesce moze videti, jer muzevi lepotica imaju jednostavnu logiku: ako vec ne mogu da sacuvaju auto, da spasu bar ono sto se spasiti moze, to jest zenu. Zato je ograde u dve tone celika. U oba slucaja ne valja voziti ispred, niti iza dzipa, jer je sklon nepredvidivim manevrima, kao sto je polukruzno okretanje preko duple pune na autoputu, ili parkiranje na raskrsnici. Bezbedna udaljenost od deset metara u ovom je slucaju dva kilometra. U stvari, kada normalan covek ugleda vozaca u dzipu, najbolje je da mirno, bez panike, ode kuci. Podvrsta je vozac puha, koga nikad, ni pod kojim okolnostima, ni u sali, ne treba pitati za koga radi.
Koji si ti?
Autor: Igor Karanov
- mactire
- Dobošar
- Posts: 49
- Joined: October 7th, 2011, 9:16 pm
- Moj Bubanj: Premier
- Inspiracija: Joseph Zigaboo Modeliste, John Bonham, Ian Paice, Dave Grohl
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Za mene postoji samo jedan automobil
Ford Mustang GT390
Mada ajd kad sam vec tu evo zanimljivog klipa sto se tice izdrzljivosti japanaca ...da ne pravim novi post ..
Ford Mustang GT390
Mada ajd kad sam vec tu evo zanimljivog klipa sto se tice izdrzljivosti japanaca ...da ne pravim novi post ..
"Try Not. Do or do not. There is no try."
- lesendric
- Virtuoz!
- Posts: 1094
- Joined: August 28th, 2009, 1:48 pm
- Moj Bubanj: Ludwig Vistalite, Slingerland, Sabian (AAX,HHX)
- Moji bendovi: Kako ? , Greska u Sistemu...
- Inspiracija: Tre Cool, Smith, Bryar,Bonham, Greb, Harrison, Howard, Rich
- Location: Rim,Italija
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Kad bi morao da biram samo 1, uzeo bi DBS... elegancija-performanse-komfort...
iza njega stoje S7 sportback,S5,Maserati GT,LP 560,Nissan GT-R,V12 Vantage i Virage.
iza njega stoje S7 sportback,S5,Maserati GT,LP 560,Nissan GT-R,V12 Vantage i Virage.
Play on Life
- mactire
- Dobošar
- Posts: 49
- Joined: October 7th, 2011, 9:16 pm
- Moj Bubanj: Premier
- Inspiracija: Joseph Zigaboo Modeliste, John Bonham, Ian Paice, Dave Grohl
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
odlican je ali je oldtimer jos bolji ali nema greske sa "bond" automoblilima oni su upravo to sto si rekao elegancija i performansa!
"Try Not. Do or do not. There is no try."
- filster
- Redovno vežba
- Posts: 364
- Joined: November 19th, 2009, 3:50 pm
- Moj Bubanj: Basix Custom, Meinl HCS
- Inspiracija: Dave Weckl, Srdjan Dunkic, Dragan Gaga Krstic, Amar Cesljar...
- Location: Brus
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Ne verujem da mi je ova tema gotovo celu godinu promakla, jednostavno ne znam kako se to desilo!
Uglavnom... Treba da kupim auto. Mrzelo me je da otvaram teme po novim forumima, kad znam da ovde ima ljudi koji znaju znanje o tome. (konkretno, provalio sam da kolega Matija gleda i TOP GEAR i sve to, cega sam ja veliki obozavatelj takodje.)
Imam Seat Ibizu, '96. godiste, 1.9D 50kw-69ks, troje vrata, nista od opreme sem nekog sibera.
Ali ok, moram kraci rezime da dam. Za 9 godina koliko je moja porodica poseduje, mi smo presli nekih 150.000 km-a. Na skoro 300.000 km-a je radjena generalna motora, moram priznati. Ali od generalne smo vec prosli presli 37.000 km-a, i motor radi KAO NOV! I auto je kao nov. Moram pohvaliti taj VW motor, prvo delovi su jako jeftini. I moram reci da posle 150.000 km-a mi nismo cacnuli npr menjac, koji je i dalje nov. Tako da, auto ima svojih mana, malo je lenj, ali sam u sustini jako zadovoljan, i nesto cisto sumnjam da bih slicno bio zadovoljan nekim fiatom, peugeotom, renaultom, itd... (imao sam peugeot 106, vozili ga 2 godine i bacili. ) Potrosnja mala, 5-6l...
E sad... Doslo vreme da se kupi auto koji ima klimu, da ipak se malo zivne, i tako to... Da ima 5-oro vrata... I sa caletom imam dogovor neki, ILI VW opet ILI TOYOTA-nista drugo.
(naravno da ne mislim da su ostali automobili krsevi, ali su mi VW, TOYOTA i HONDA favoriti)
Moj drug je dugo vozio stari model RAV4 i sada ima nov RAV4, VI NE ZNATE KAKAV JE TO AUTO. To je NESALOMIVO.
Ono sto sam zagledao i sto cu kupiti, verovatno, jeste Toyota Corolla 2.0 d4d motor, 90ks, 5-ora vrata, automatska klima, abs, alu felne, tempomat, esp, itd, itd... 2004. godiste, 145.000 km-a. Limarija sjajna, nije udarana, nije nigde grecnut auto, bio je garaziran. Cena je 5.500e.
Zanima me vase misljenje o autu, ili eventualno neka preporuka u visini gore pomenutog budzeta. Iskreno, obzirom da je to porodicni auto, uzeo bih samo dizela. Mrzim benzince koji nisu turbo, i nisu sportska varijanta, onda ne kapiram poentu. Ionako ovi novi dizeli idu bolje od ovih obicnih benzinaca. Dizajn mi nije toliko bitan, opet kazem, porodican autic... Znaci, vozicemo to i otac, i majka, i ja... svi na red. Tako da, pre svega, pouzdanost, kvalitet motora, sasije, mehanike, elektronike. To je ono sto je primarno!
Dakle?
Uglavnom... Treba da kupim auto. Mrzelo me je da otvaram teme po novim forumima, kad znam da ovde ima ljudi koji znaju znanje o tome. (konkretno, provalio sam da kolega Matija gleda i TOP GEAR i sve to, cega sam ja veliki obozavatelj takodje.)
Imam Seat Ibizu, '96. godiste, 1.9D 50kw-69ks, troje vrata, nista od opreme sem nekog sibera.
Ali ok, moram kraci rezime da dam. Za 9 godina koliko je moja porodica poseduje, mi smo presli nekih 150.000 km-a. Na skoro 300.000 km-a je radjena generalna motora, moram priznati. Ali od generalne smo vec prosli presli 37.000 km-a, i motor radi KAO NOV! I auto je kao nov. Moram pohvaliti taj VW motor, prvo delovi su jako jeftini. I moram reci da posle 150.000 km-a mi nismo cacnuli npr menjac, koji je i dalje nov. Tako da, auto ima svojih mana, malo je lenj, ali sam u sustini jako zadovoljan, i nesto cisto sumnjam da bih slicno bio zadovoljan nekim fiatom, peugeotom, renaultom, itd... (imao sam peugeot 106, vozili ga 2 godine i bacili. ) Potrosnja mala, 5-6l...
E sad... Doslo vreme da se kupi auto koji ima klimu, da ipak se malo zivne, i tako to... Da ima 5-oro vrata... I sa caletom imam dogovor neki, ILI VW opet ILI TOYOTA-nista drugo.
(naravno da ne mislim da su ostali automobili krsevi, ali su mi VW, TOYOTA i HONDA favoriti)
Moj drug je dugo vozio stari model RAV4 i sada ima nov RAV4, VI NE ZNATE KAKAV JE TO AUTO. To je NESALOMIVO.
Ono sto sam zagledao i sto cu kupiti, verovatno, jeste Toyota Corolla 2.0 d4d motor, 90ks, 5-ora vrata, automatska klima, abs, alu felne, tempomat, esp, itd, itd... 2004. godiste, 145.000 km-a. Limarija sjajna, nije udarana, nije nigde grecnut auto, bio je garaziran. Cena je 5.500e.
Zanima me vase misljenje o autu, ili eventualno neka preporuka u visini gore pomenutog budzeta. Iskreno, obzirom da je to porodicni auto, uzeo bih samo dizela. Mrzim benzince koji nisu turbo, i nisu sportska varijanta, onda ne kapiram poentu. Ionako ovi novi dizeli idu bolje od ovih obicnih benzinaca. Dizajn mi nije toliko bitan, opet kazem, porodican autic... Znaci, vozicemo to i otac, i majka, i ja... svi na red. Tako da, pre svega, pouzdanost, kvalitet motora, sasije, mehanike, elektronike. To je ono sto je primarno!
Dakle?
Who let the dogs out !?
- filster
- Redovno vežba
- Posts: 364
- Joined: November 19th, 2009, 3:50 pm
- Moj Bubanj: Basix Custom, Meinl HCS
- Inspiracija: Dave Weckl, Srdjan Dunkic, Dragan Gaga Krstic, Amar Cesljar...
- Location: Brus
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
Ali 'ajde da u novom postu i ja dam doprinosa temi, sa jednim od svojih najomiljenih automobila.
TOYOTA LAND CRUISER 4.5 D4D - manje vise bih tu stao sa terencima.
MERCEDES BENZ E280 CDI 4MATIC - dobicete detaljno obrazlozenje ako zelite, zasto bas taj auto.
CORVETTE ZR1 - zato sto je brza, bucna, uzbudljiva, ima manuelni menjac, i zato sto je bolja od Weckl-ove CO6.
HONDA ACCORD - zato sto je najbolja na svetu.
NISSAN GT-R - ZATO STO GA ZELIM!!!
KOENIGSEGG AGERA R - zato sto je Veyron smorio.
BMW 740i E38 - zato sto je to BMW!
MITSUBISHI LANCER EVO X - zato sto je to najbolji auto na svetu do 2000 kubika.
MAZDA MX-5 - to je auto za moju devojku.
TOYOTA LAND CRUISER 4.5 D4D - manje vise bih tu stao sa terencima.
MERCEDES BENZ E280 CDI 4MATIC - dobicete detaljno obrazlozenje ako zelite, zasto bas taj auto.
CORVETTE ZR1 - zato sto je brza, bucna, uzbudljiva, ima manuelni menjac, i zato sto je bolja od Weckl-ove CO6.
HONDA ACCORD - zato sto je najbolja na svetu.
NISSAN GT-R - ZATO STO GA ZELIM!!!
KOENIGSEGG AGERA R - zato sto je Veyron smorio.
BMW 740i E38 - zato sto je to BMW!
MITSUBISHI LANCER EVO X - zato sto je to najbolji auto na svetu do 2000 kubika.
MAZDA MX-5 - to je auto za moju devojku.
Who let the dogs out !?
- Matija
- Virtuoz!
- Posts: 2292
- Joined: February 27th, 2008, 5:06 pm
- Moj Bubanj: Mapex Drums, Anatolian Cymbals
- Moji bendovi: Consecration, Feud
- Inspiracija: Vinnie Colaiuta, Terry Bozzio
- Location: Beograd, Vračar
- Contact:
Re: Automobilizam i sve sto ide uz to
heheheh do jaja su ti postovi, samo nastavi!
sto se tice corolle, uvek sam postovao toyotu i znam da je najpouzdaniji auto na svetu, ali vecina njih mi je toliko visually unappealing da je to bolno. i ja volim volkswagen i ako ste vec bili prezadovoljni seatom, zasto ne skoda fabia, pa mozda cak i octavia. na sva zvona hvaljene da su neunistive a po meni mnogo lepse od japanca. mojih dva centa...
sto se tice corolle, uvek sam postovao toyotu i znam da je najpouzdaniji auto na svetu, ali vecina njih mi je toliko visually unappealing da je to bolno. i ja volim volkswagen i ako ste vec bili prezadovoljni seatom, zasto ne skoda fabia, pa mozda cak i octavia. na sva zvona hvaljene da su neunistive a po meni mnogo lepse od japanca. mojih dva centa...
Code: Select all
http://matijaconnoisseur.blogspot.com/